2009/12/28

爱错 Love Wrongs

想着你的脸
Think of your face
想着你的眼
Think of your eye
想着你的笑
Think of your smile
想着你的声
Think of your voice
让我如此着迷
It’s let me fascinated
怎么才能忘记
How to forget
忘记你的脸
Forget your face
忘记你的眼
Forget your eye
忘记你的笑
Forget your smile
忘记你的声
Forget your voice
让我如此痛苦
It’s let me feel so suffer
怎么才能摆脱
How only can get out of it
常常爱错
Always love wrong
爱错不应该爱的人
Love wrong the person shouldn’t to love
是我的问题
It’s my problem
爱错不爱自己的人
Love wrong the person who doesn’t love me
是我的愚蠢
It’s I m stupid
既然不能真心爱我
If can’t whole-hearted to love me
就别拨动我的心
Please do not touch my heart
既然不能给我幸福
If can’t give me happiness
就别对我太过好
Please do not treat me too good
你让我对你动了心
You let me move you to
你让我对你动了情
You to let me get excited to you
你现在却告诉我
But now you told me
你爱的人不是我
The one you love is not me
你不能给我幸福
You can’t give me happiness
是我的错
It’s my fault
是我自做多情
Is I from does full of affection
是我一厢情愿
Is I one-sided wishes
是我自找苦吃
Is I invites trouble
是我
Is me
千错万错都是我的错
All is my fault
(内容纯属虚构)
(The content is a sheer fabrication)

===============================================

如果你爱我 因为我爱你
演唱:陈明

容颜犹如流沙
从来没有人可以留住它
常对你说的话
像在无力自拔
心头手一碰有点麻
沉默过了几夜
我们之间又多了条伤疤
还能走到这里
已经似是神话
那种感觉有谁懂得
如果你爱我是因为我爱你
我宁愿受罪也不要这种报答
如果你爱我是因为我爱你
是轮回还是一种变相惩罚

爱情犹如流沙
越担心失去只有向上爬
心明明在流血
还要笑着回答
眼泪让视线有点花
等到过了几夜
我们之间又多了条伤疤
把幸福作为代价
难道你可以吗
真的和我擦出火花
如果你爱我是因为我爱你
我宁愿受罪也不要这种报答
如果你爱我是因为我爱你
是轮回还是一种变相惩罚

如果你爱我是因为我爱你
我宁愿受罪也不要这种报答
如果你爱我是因为我爱你
是轮回还是一种变相惩罚

容颜犹如流沙
从来没有人可以留住它

No comments:

Post a Comment