2009/12/22

再见我的爱人 GOODBYE MY LOVE

那天你问我
That day you asked me
会不会再相见
Will we meet again?
我们都知道
We knew
我们不会再相见
We will not meet again
那个最后的夜晚
That last night
我看着你离开
I watched you leaved me
心中有好多不舍
My heart is unwilling to let you go
不能再见你
Can’t meet you
我会永远记得你
I’ll always remember you
我会永远怀念你
I’ll always missing you
哦…
Oh…
我们会再遇见
We’ll meet again
就在你的婚礼
During your wedding
我们会再相见
We’ll meet again
就在你的婚礼
During your wedding
我们再相见的时候
When we meet again
也许会变得很陌生
May be the relation will become strange
哦…
Oh…
我爱的人
My love
我会灌醉自己
I’ll make myself drunk
来麻醉我的伤痛
To anesthetize my heart-broken
我爱的人
My love
你一定会幸福
You must be blissful
我会永远守护你
I’ll watch on you forever
再见我的爱人
Good Bye My Love
(内容纯属虚构)
(The content is a sheer fabrication)

================================

GOODBYE MY LOVE 我的爱人 再见
GOODBYE MY LOVE 相见不知那一天
我把一切给了你 希望你要珍惜 不要辜负我的真情
GOODBYE MY LOVE 我的爱人 再见
GOODBYE MY LOVE 从此和你分离
我会永远永远爱你在心里 希望你不要把我忘记
我会永远怀念你 温柔的情怀里
热红的心怀念你 甜蜜的吻怀念你
那醉人的歌声 怎能忘记这段情 我的爱再见
不知那日再相见
再见了我的爱人 我将永远不会忘记你
也希望你不要把我忘记
也许我们还会有见面的一天 不是吗
我的爱我相信 总有一天能再见

3 comments:

  1. There is always a goodbye follow by HELLO.. so when the end of something then that will be starting a something NEW...
    After PAIN then follow by Easy... Then Followe by HAPPY...
    Something ending something would be good. cause You will finding a better way for or in Your life...

    ReplyDelete
  2. thx for your good comments.. ^^ it's so meaningful and valuable.. ^^

    ReplyDelete
  3. Is nothing.. anyone can say it out but not many ppl can really act it...

    ReplyDelete