2010/01/25

你的笑容 Your smile

那天心情是晴天
That day mood is sunny day
因为有你
Because have you
有你可爱的笑容
Have your lovely smile
一直在笑
Keep smiling
你一直在笑着我
Keep smiling on me
我很开心
I feel very happy
因为我看到你笑
Because I see you smile
我让你笑
I make you smile

你的笑容
Your smile
就是我的能量
Is my power
有你我不再凋谢
Have you I will not died of old age
你让我有能量的面对明天
You make me full of power to face tomorrow
多么希望天天可以见到你
Hope to see you everyday

你的笑容
Your smile
就是我的支柱
Is my support
有你我会撑下去
Have you I will support till the end
你让我能坚强的面对明天
You make me strong to face tomorrow
多么希望每天可以在一起
Hope everyday together

没有你的时候
Moments without you
我会幻想你就在我的面前
I will dreaming you just in front of me
没有你的日子
The days without you
我会阅读你传给我的信息
I will read the sms u sent me
没有你的夜晚
The nights without you
我会看着你曾和我的合照
I will see the photos we take together

你是我的全部
You is my everything
没有人可以代替你
Never have a person can replace you
只有你能够
Only you can
让我无条件的为你付出
Let me unconditionally to pay you
让我无条件的迁就着你
Let me unconditionally give in to you
因为我愿意..
Because i willing..
(内容纯属虚构)
(The content is a sheer fabrication)

================================================

李圣杰 - 幸福移动

作词:李圣杰 作曲:李圣杰

你轻轻垫起脚尖 转了个圈 笑的好美
今年的生日许愿 特别想念
今晚的心愿是明天再见 see you again
每个梦都将实现

幸福移动的瞬间
还在你我之间 蔓延
做我的天使 慢慢的催眠
吻你的脸 从此你就是我的世界

幸福移动的瞬间 我舍不得闭上双眼
我要你的快乐放的更远 就能感觉
baby 你在我的身边 直到永远永远

你轻轻垫起脚尖 转了个圈 笑的好美
今年的生日许愿 特别想念
今晚的心愿是明天再见 see you again
每个梦都将实现

幸福移动的瞬间
还在你我之间 蔓延
做我的天使 慢慢的催眠
吻你的脸 从此你就是我的世界

幸福移动的瞬间 我舍不得闭上双眼
我要你的快乐放的更远 就能感觉
baby 你在我的身边
直到 永远永远

No comments:

Post a Comment