2009/10/11

你...

一大清早
In the very early morning
看到你可爱的笑容
I saw your lovable smile
储存在我的记忆
Keep in my re-collection
心情阳光一整天
Mood is sunny all the days
什么难题都不再难
What problems also become no problems
曾经酷酷的那张脸
The cool cool face
现在不再酷了
Now already no longer cool
暖化了我的冰心
Warmth my ice heart
认真专心的那张脸
The serious working face
深深的吸引我
Attract me deeply
我着迷你的侧脸
I fascinated to your side face
有你的关心
With your concern
我的生活不再担心
My life become without worries
有你的陪伴
With you accompany
我的日子不再孤单
My days become not lonely
我就觉得很满足
I feel so satisfy
有你在身旁
With you beside me
我什么都不再怕
I will not afraid anymore
(内容纯属虚构)
(The content is a sheer fabrication)


==========================

张韶涵 - 摇摆头

作词:陈伟/陈太太 作曲:陈伟

你很怪没逻辑傻笑很可爱
上班规距你也很早睡
陪你游山玩水 on this summer day
不吃肉身材好 喜欢所有我的好
傻呼呼的让我好想笑
你没有无聊宅男的烦恼

我确定离不开你 可能是有一点神奇
只是你没有钱 但我一点都不在意

我已深深爱上你 我希望你会懂
记得你 对我表白说的那些话
我真的已深深爱上你 你不要再怀疑
下了场即时雨 透心凉忽然间
我心飞扬一整个夏天

你很乖摇摆头脸红得可爱
上班规矩你也很早睡
没事陪我放空 on this summer day

我想我离不开你 可能是有一点神奇
每天和你一起是我最甜美的幸运
我真的已深深爱上你
你不要再怀疑 想太多
我的心中永远只有你

我已深深爱上你 你不要不相信
记得你 曾经对我说的那些话
我真的已深深爱上你 你不要再怀疑
下了场即时雨 透心凉忽然间
我心飞扬一整个夏天

我已深深爱上你

No comments:

Post a Comment