2010/04/15

幸福 Blissful

Some friends said my blog look sad..
I do admit it’s look sad..
Some friends believe my blog is about my real story..
Some friends believe my blog is about my creative story..
I don’t care you believe is real story or created story..
As long as my friends is reading my blog..
As many people complaint my blog is sad..
Today let’s I write something happy.. ^^

谁说幸福不是必然的?
Who said blissful is not inevitable
幸福就是珍惜
Blissful is need to appreciate
幸福就是知足
Blissful is need to content
谁相信幸福的存在?
Who will believe in blissful?
拥有幸福的人就会相信
People who have blissful will believe that
我相信
I believe
因为我有你
Because I owned you
你是我心中的那盏明灯
Your are the beacon in my heart
照亮我黑暗的世界
Brighten my darkness world
让我看见未来的美
Let me see the beautiful of future
你感动了我
You make me feel glad
一切你为我付出的
All you have pay to me
一直都很珍惜
Always be appreciate
不奢望你能给多少
Never request you pay too much
一直都很知足
Always will be content with
永远都不会忘记
Never forget it
你那在乎我的脸孔
The face you are caring me
那在乎我的举动
The action that show you caring me
你要的只是我快乐
You just want me to be happy
我知道你关心我
I know you are concern me
我知道你在乎我
I know you are care me
我知道你疼爱我
I know you are pamper me
拥有你我最幸福
The biggest blissful is I can owned you
让我依赖着你
Please let me depend on you
一辈子都赖着你..
Depend on you forever…
(内容纯属虚构)
(The content is a sheer fabrication)


====================================

By2 - 爱的双重魔力

你是我的 最大秘密
小心翼翼 写在日记
心跳藏在抽屉 见到了你 才不会分心
远远眼神肯定 你知道 藏不住秘密

爱有双重魔力 也苦涩也甜蜜
悄悄地在心底 说一万遍我爱你 爱你
借我勇气 满满地藏在心 一步步走向你

给我爱的魔力 不退缩不犹豫
甜蜜化在嘴里 是告诉你我爱你 爱你
随变奇迹 爱上改变的勇气 都是因为你

都是因为你

No comments:

Post a Comment